Vlam in de pan geblust met blusdeken door bewoners woning Kaatsheuvel

DSC00197-picsay-001

De Kaatsheuvelse brandweer moest woensdag aan het begin van de avond uitrukken voor een keukenbrand aan de Grevelingen. Tijdens het koken was de vlam in de pan geslagen. De bewoners konden met een blusdeken de vlam in de pan enig sinds doven. De brandweer die inmiddels ter plaatse was gekomen hebben een nacontrole gedaan. De brandweer heeft de woning geventileerd. Hoe groot de schade in de keuken is is niet bekend. Er raakte niemand gewond.