Brand in ruimte van woonzorgcentrum De Vossenberg Kaatsheuvel

DSC08978

De hulpdiensten moesten zondagmorgen rond tien voor half negen uitrukken voor een brand bij woonzorgcentrum De Vossenberg aan de Antoniusstraat in Kaatsheuvel. In vermoedelijk een spoelkeuken was brand/kortsluiting ontstaan in een apparaat wat voor rookontwikkeling zorgde. De brandweer die snel ter plaatse was had het snel onder controle. De brandweer heeft het daarna geventileerd. Ook was de ambulance en politie aanwezig. Wat er precies in brand heeft gestaan is niet duidelijk.