Veel rookontwikkeling bij keukenbrand in Kaatsheuvel

1556895841-picsay

In een woning aan de Hunze in Kaatsheuvel is vrijdagmiddag rond 16.30 uur brand uitgebroken. Dat gebeurde in de keuken en zorgde voor flinke rookontwikkeling. De bewoners konden uit de woning gehaald worden. De man des huizes liep enkele brandwonden op en zou rook ingeademd hebben. Hoe de brand exact kon ontstaan is niet duidelijk. Beide bewoners waren zelf al bezig met blussen toen de brandweer kwam. De politie moest de bewoner wel uit zijn huis halen, dat was niet makkelijk omdat het huis vol rook stond. De brandweer heeft het vuur gedoofd. De schade in de keuken en de rest van de woning is groot.